Nový Metal Gear Solid: Snake premočený od krvi a návrat legendárnej šatky

Nový Metal Gear Solid: Snake premočený od krvi a návrat legendárnej šatky

Hideo Kodžima, tvorca hernej série Metal Gear Solid, prezradil, že hlavný hrdina pripravovaného titulu Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Snake si počas celej hry neužije veľmi veľa hygieny. Podľa jeho slov sa nebude mať medzi misiami Snake šancu očistiť od špiny a krvi, či už svojej alebo tej nepriateľskej.

Kodžima o pripravovanom pokračovaní prezradil viac v sérií tweetov, v ktorých povedal: "Snake bude zašpinený od krvi, tak ako bude počas hry zranený. Krv a špina sa nebudú resetovať po skončení misií. Je to úplne odlišné vyjadrenie, ako systém krvi v starých hrách. Ako budú hráči napredovať na bojisku, bude herná postava premočená krvou a ak sa jej stav zhorší, bude potrebné intravenózne podávanie liekov."

"Šatka, ktorú Snake nosí, bude tiež zafarbená červenou farbou krvi." pokračoval Kodžima a dal takto fanúšikom malý dôvod pre radosť, narážkou na časté objavovanie sa tohoto kúska odevu v dieloch ako Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake alebo Metal Gear Solid: Peace Walker. "Čo sa týka samotného príbehu, tak Snake šatku nosiť nebude, ale nechal som hráčom voľnosť výberu, aby si ju mohli vybrať, keď pôjdu do boja."

Hideo Kojima tweet

Kodžima na Twitteri takisto vypustil fotku bojom poznačeného Snakea, sediaceho v lietadle alebo helikoptére vedľa fotiek neznámych osôb. Netušíme, či ide o osoby, ktoré sa bude Snake snažiť zlikvidovať alebo ich ochraňovať, ale musíme povedať, že okrem trochu krvi na ľavom kolennom chrániči a možno ešte pravej ruke nevyzerá Snake, že by sa v tej červenej tekutine, o ktorej toho Hideo toľko písal, veľmi utápal. Všetko ale ukáže čas a deň vydania titulu Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, 1. september 2015, sa už veľmi rýchlo blíži. Čo ale vieme už teraz je fakt, že nový diel série Metal Gear Solid bude s najväčšou pravdepodobnosťou najlepšie vyzerať na platforme PC, tak ako je vidieť na screenshotoch nižšie.

PS4 - všimnite si "zubatosť" tieňov a oveľa menej svetelných zdrojov, ako na obrázku nižšie.

1

PC

2

PS4 - Konzola bude podporovať najviac 1080p rozlíšenie, zatiaľ čo PC hráčov potešia až 4K textúry.

3

PC

4

Zdroj: pcgamer.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk