…možno by hra neskončila takým fiaskom.
Asi nebudeme dookola omieľať o tom, v akom katastrofálnom stave bol vydaný Fallout 76 a koľkých failov sa Bethesda pri jeho vývoji, vydaní a promovaní dopustila. Stačí, keď si prečítate našu recenziu.
Prečítajte si tiež
Fallout 76 – Recenzia
Ako to už však v AAA mašinérii býva, po vydaní hry a zistení, že ste vydali nepodarok prichádza fáza ľútosti, kedy sa vývojári snažia verejne prísť na dôvody, prečo vydanie hry nebolo podarené a čo spravia, aby sa to nabudúce nestalo.
A presne v tejto fáze cyklu je momentálne aj Todd Howard z Bethesdy. Podľa jeho bolo jednou z hlavných chýb pred vydaním Fallout 76 fakt, že hra nemala otvorenú betu: „Najviac ľutujem to, že sme nespravili betu, kde mohlo hrať veľa ľudí naraz. Napríklad sme mohli dať každému hráčovi Falloutu 4 prístup do bety, ktorá by bola 24/7 a počas dlhšieho obdobia, aby sme zistili, aké problémy má hra.“
Namiesto toho spravila Bethesda betu len pre tých, ktorí si Fallout 76 predobjednali a tá trvala len veľmi krátko: „Beta, ktorú sme spravili bola koncentrovaná, pretože sme sa báli návalu hráčov. Vyriešili sme problémy, ktoré sa týkali toho, aby sa hráči dostali do hry, no nedostali sme sa k tomu, ako sa hra správa. To sme sa naučili ťažkou cestou a ľutujem, že sme to nespravili.“
Momentálne má Bethesda plné ruky práce s novými aktualizáciami pre Fallout 76 o ktorých sme písali tu:
Prečítajte si tiež