Spoločnosť SCEE ohlásila začiatok úplne novej kampane pre PlayStation4, ktorá na Slovensku odštartovala koncom minulého týždňa.
Rozbehnutá kampaň vyzdvihuje jedinečnosť hernej konzoly PS4 a snaží sa poukázať na bohatý výber unikátnych aplikácií a exkluzívnych herných trhákov.
Hráči môžu vďaka funkcii tlačidla „SHARE“ zdieľať svoju obrazovku s inými hráčmi prostredníctvom YouTube a môžu sa tak podeliť o zážitky z hier. Ďaľšia aplikácia zvaná „Share Play“ umožňuje hrať hry online s priateľmi, pričom nemusia danú hru vlastniť. S funkciou „Remote Play“ zasa môžu pokračovať v hraní na inej obrazovke, čo predstavuje veľkú výhodu najmä vtedy, ak je ich domáci televízor práve obsadený.
Ohľadom spomínaných herných trhákov PS4 ponúka:
- balíčky máp pre hru Call of Duty: Black Ops III až s tridsaťdňovým predstihom, a to len na PlayStation;
- hru The Ultimate Destiny dostupnú exkluzívne na PlayStation spolu s bonusovým kooperatívnym útokom, PVP mapou pre viacerých hráčov a exotickou a legendárnou výzbrojou pre strážcov;
- 10 exkluzívnych misií v hre Assassin’s Creed® Syndicate;
- hru Nathan Drake Uncharted: The Nathan Drake Collection;
- exkluzívnu limitovanú edíciu pre PS4: Call of Duty: Black Ops III, Star Wars™ Battlefront a Destiny: The Taken King;
- iné exkluzívne tituly dostupné v roku 2016 jedine na PlayStation na čele s trhákmi ako Uncharted 4: A Thief’s End, No Man’s Sky, Street Fighter Boundless, Horizon Zero Dawn, Ratchet & Clank a Gravity Rush 2.
Hráči majú k dispozícii aj služby ako Spotify, Netflix, Sky, Amazon Video a PlayStation Video. Pre priaznivcov futbalu SONY, ako oficiálny sponzor Ligy majstrov, pripravilo aplikáciu PlayStation FC UEFA Champions League, ktorá im umožní postupovať v rebríčku PlayStation FC a súťažiť o fantastické ceny. Jednou z nich sú i lístky na finálový zápas Ligy majstrov, ktorý sa uskutoční v roku 2016 v Miláne. Stačí sa zapojiť do hier Fantasy Football, Top Five a Predictor, ktoré sú hráčom sprístupnené vďaka aplikácii na PS4. Členovia služby PlayStation®Plus môžu zo záznamu sledovať zápasy Ligy majstrov.
PlayStation v snahe prehĺbiť zážitok z hier v prvej polovici roku 2016 uvedie na trh revolučný system virtuálnej reality, vďaka ktorému sa hráči ocitnú v centre herného vesmíru.
Reklama v rámci kampane „The Wonderful Life of a PS4 Player“, v ktorej zaznie pesnička „Go“ od Chemical Brothers, sa objaví už tento týždeň vo všetkých komunikačných kanáloch PlayStation.
Konzola je dostupná za 349,99€.
{embed_video }