Asi dúfali, že sa im na to nepríde.
Pred niekoľkými dňami vyšla na svetlo internetu informácia, že multiplayer Black Ops IIII zažil od bety donwgrade namiesto vylepšení. Problém sa týkal toho, že Treyarch znížil tickrate v multiplayeri na 20Hz zo 60Hz, ktoré boli v bete. To samozrejme znamená horšiu odozvu, viac nepochopiteľných zabití a celkovo horšiu hra.
Asi však nerátali s tým, že komunita im na to príde a po zistení týchto skutočností sa začal tlak na vývojárov zo strany komunity. Na ten Treyarch reagoval 21. októbra vyhlásením, že „stále hľadajú spôsoby ako vylepšiť hru a ako zlepšiť jej beh. Bohužiaľ pre zníženie tickratu sa rozhodli kvôli počtu hráčov.“ Tým vlastne len potvrdili, že namiesto investície do infraštruktúry radšej obmedzia hráčov, pokiaľ ich počet neklesne.
Taktiež prisľúbili, že v najbližších týždňoch máme očakávať zlepšenie a prvé prišlo prekvapujúco skoro. Po aktualizácii hry, ktorá vyšla pred dvoma dňami totiž členovia komunity hlásia, že tickrate serverov bol zvýšený z 20Hz na 30Hz, čo síce stále nie je 60 ako bolo v bete, no každopádne je to aspoň jemné zlepšenie.
Prečítajte si tiež