Autori na novom pokračovaní zatiaľ nepracujú.
Štúdio Sucker Punch, ktoré je známe hlavne vďaka sériám Sly Cooper a Infamous oznámili, že práve druhá menovaná séria sa dožila 10. výročia od vydania prvého dielu. Prvý Infamous vyšiel 26. mája ( v Európe 29. mája) 2009 exkluzívne na konzolu Playstation 3. Po kladnom prijatí prvého dielu nasledovala dvojka v roku 2011 a DLC Festival of Blood.
Následne sa séria presunula na konzolu Playstation 4 prostredníctvom Infamous: Second Son a DLC Infamous First Light v roku 2014. Momentálne pracujú tvorcovia z tohto štúdia na novej hre Ghost of Tsushima, no nezabudli ani na svoju starú sériu a prostredníctvom Twitteru nám prezradili 10 zaujímavostí z vývoja hry:
1. Pôvodne sa hra mala volať True Hero, no spoločnosť následne dostala schválenie na používanie Infamous a tak sa rozhodli pre tento názov
1) The original working title for inFAMOUS was True Hero. We tried out many titles, and even at the E3 2007 reveal we were awaiting legal clearance for “inFAMOUS.” We had a backup trailer ready with an alternate title just in case, but luckily inFAMOUS was approved in time. pic.twitter.com/mqTHhh2jo3
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
2. V skorších verziách hry ste sa mohli vyzliecť zo superhrdinského obleku do klasického civilného
2) In an early version, you could switch out of your superhero outfit into civilian clothing by changing in phone booths. pic.twitter.com/YM0lteQ2Ep
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
3. V skorších verziách hry existovala aj možnosť super-heroických úkonov
3) Early on, the pitch included super-heroic actions like customizing buildings to give a neighborhood new types of shops to keep citizens happy. pic.twitter.com/8NGG11nGKv
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
4. Hlavná postava hry sa volala Cole McGrath. Pôvodne však vývojári používali nick Gearwolf
4) At one point in production before a name for the hero was chosen, the studio referred to him by the nickname “Gearwolf” and he had a completely different hair style. pic.twitter.com/D3z9R6NXXZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
5. Interakcie s davmi v meste pozostávali z emotes a zvláštneho jazyka
5) Characters once spoke in a gibberish language and interactions included emotes instead of full dialogue. pic.twitter.com/4zFeBri5jY
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
6. Autori do hry plánovali zapracovať aj úpravu postavy
6) We experimented with light character customization that allowed you to change your hair, outfit, and more. pic.twitter.com/1xyKxXFm0R
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
7. Počas vývoja pracovali na schopnosti, vďaka ktorej ste si mohli privolať kovové objekty a hádzali ich ako zbraň
7) During development, the hero could use telekinetic powers to draw “throwable” metal objects like license plates, hubcaps, stop signs and bicycle sprockets into his hands to use them as weapons. pic.twitter.com/nyEbORvAEY
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
8. Do hry sa nedostali ani motorkárske kaskadérske kúsky, ktoré boli vo vývoji
8) At one point, the hero could do vehicle stunts including motorcycle parkour. pic.twitter.com/r0qeCSyotZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
9. Autori experimentovali aj s možnosťou „skejtovania“ na neviditeľnom energetickom poli
9) We also experimented with the ability to “skate” through the city using an invisible energy field. pic.twitter.com/ukHNWF3gkv
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
10. Ak zavoláte aj dnes do štúdia, ozve sa vám odkazová služba, ktorá je vytiahnutá priamo z hry
10) To this day, Zeke’s voice is still Sucker Punch’s outgoing voicemail message. pic.twitter.com/r4xPIMNY8d
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019