Špekulácie do podporujú.
Spoločnosť Sony začala s novou marketingovou kampaňou pre konzolu PlayStation 5, ktorá má názov „Live from PS5“ a ide o zaujímavé predstavenie svetov first-party PlayStation hier vo forme živého vysielania. Sony touto kampaňou využíva fakt, že sa blíži vydanie PSVR2 a taktiež aj to, že PlayStation 5 konzoly sú konečne štandardne dostupné v obchodoch.
Ak si však túto reklamu pozorne prezriete, tak okrem Spider-Man 2 segmentu, Horizon segmentu či Returnal segmentu tam nájdete aj mladé dievča, ktoré kráča s fakľou a následne nájde artefakt z ktorého odfúkne prach.
Asi netreba približovať o akú hernú sériu by sa malo jednať a nakoľko ide o dievčenskú hlavnú postavu a ide o jediné zábery, ktoré nie sú automaticky rozpoznateľné ako PlayStation 5 first-party hra, tak sa rozprúdili špekulácie o novej Uncharted hre. To podporuje aj popis reklamného spotu priamo od Sony: „Tento nový spot naznačuje množstvo výnimočných zážitkov, ktoré sa odohrávajú vo svete PS5, prostredníctvom štýlu živého spravodajského kanálu. Vyskúšajte, či dokážete rozpoznať všetky odkazy na hry.“
Ak ste hrali Uncharted 4, tak asi vám nemusíme pripomínať ako hra skončila (nakoľko nechceme spojlovať) a preto by dávalo celkom zmysel, prečo by hlavnou hrdinkou Uncharted mohla byť v budúcnosti žena.
Samozrejme, proti tomu vystupuje nedávne vyjadrenie šéfa Naughty Dog Neila Druckmanna, ktorý v rozhovore prezradil, že Naughty Dog skončilo so sériou Uncharted. To však nemusí znamenať, že so sériou skončilo Sony. Nedávne špekulácie totiž hovorili o tom, že Sony zverilo vývoj nového dielu v sérii inému štúdiu pod dohľadom Naughty Dog.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!