- CCO štúdia Gearbox Randy Parnell potvrdil, že vývoj Borderlands 4 sa začal hneď po dokončení trojky
- Hra by tak mala doraziť 6 rokov po začiatku vývoja
Keď sa hovorí, že rozpočty AAA hier dosahujú neudržateľnej úrovne, tak väčšinou je to kombinácia dvoch faktorov – nútené zvyšovanie veľkosti vývojárskych tímov, kvôli technologickej komplexnosti vývoja a dlhší čas potrebný na vývoj. Vývojárov je potrebné platiť každý mesiac, čo má veľký dopad na rozpočty hier.
A teraz to potvrdil CCO štúdia Gearbox Software Randy Parnell. Ten pri prvej ukáže Switch 2 verzie Borderlands 4 potvrdil, že hra začala svoj vývoj pred šiestimi rokmi, teda hneď po dokončení trojky. Parnell povedal, že tím strávil šesť rokov prácou na „naplnení Borderlands veľkým dobrodružstvom“.
Šéf Gearboxu Randy Pitchford minulý týždeň prezradil, že rozpočet Borderlands 4 je viac ako dvojnásobný oproti trojke.
Tu je navyše potrebné podotknúť, že Borderlands 4 je „štandardným“ pokračovaním. Svet hernej série je vybudovaný, rovnako aj základy hrateľnosti. Napriek tomu vývoj hry trvá takúto dlhú dobu.
Borderlands 4 dorazí 12. septembra na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5. V tomto roku dorazí aj na Switch 2.