Široká základňa hráčov.
Ako to už v posledných rokoch v podaní vydavateľstva Square Enix býva, čo hra od západného štúdia, to nenaplnené predajné očakávania. Platilo to pre posledné Tomb Raider hry, Hitmana, Marvel’s Avengers a naposledy aj Guardians of the Galaxy.
A to aj napriek tomu, že recenzie na GoTG boli viac ako slušné a hra si dokonca odniesla niekoľko ocenení za najlepšiu hru roka hlavne v kategórii príbehu. Faktom však zostáva, že hra sa nepredávala tak dobre ako Square Enix očakával.
A preto určite pomôže fakt, že Microsoft nedávno zaradil hru do ponuky predplatného Xbox Game Pass. Odhliadnuc od faktu, že Microsoft zaplatil za pridanie hry do služby pekný balík peňazí, tak takýmto spôsobom sa môžu skúsenosti s hrou „predávať“ iným hráčom, ktorí môžu následne siahnuť po hre.
Prečítajte si tiež
Xbox údajne zaplatil milióny dolárov za Guardians of the Galaxy v Game Passe
A to si pochvaľuje aj naratívna šéfka hry Mary DeMarle: „Pre mňa je to o tvorbe hry. No čo mám rada je to, hlavne s Game Passom, že ľudia hru hrajú a zdieľajú svoje zážitky. Robíme hry, ktoré sa majú ľudí dotknúť a aby skórovali v určitom publiku. A je skvelé, že hra sa takto nachádza svoju skupinu hráčov a že to bude pokračovať.“
Kreatívny šéf Jean-Francois Dugas priznal, že úvodné predaje hry neboli veľmi dobré „no je to realitou trhu“ a že „urobili, čo bolo v ich silách.“
Prečítajte si tiež