Šéf Xbox divízie Microsoftu Phil Spencer sa v rozhovore pre CVG vyjadril aj k problematike, či je pre neho dôležitejší plynulý framerate alebo hlavne vyššie rozlíšenie 1080p. V pasáži, kedy sa rozhovoril o tom, že Destiny bude bežať na rovnakej úrovni na Xbox One ako na PlayStation 4, sa nechal počuť, že pre neho nie je 1080p ničím dôležitým.
Pre neho to nie je nejaká mýtická hranica, podľa neho je omnoho dôležitejší plynulý počet snímkov za sekundu. Vzhľadom na hrateľnosť je podľa jeho slovo omnoho dôležitejší pevný framerate, a osobne si nemyslíme, že by mu mohol niekto niečo vyčítať. Vzhľadom na to, že si pri vývoji na XONE, či PS4 musíte vybrať medzi týmito dvoma zložkami, je múdre, ak vývojár staví staví svoje karty na jej plynulosť.
Spencer okrem toho pochválil aj konkurenčnú PlayStation 4, resp. konkrétne hru The Order: 1886, pri ktorej problém s rozlíšením vyriešili skutočne šalamúnsky. Hra beží v rozlíšení 1920×800, no s hustotou pixelov ako v rozlíšení 1920×1080, len bude mať na hornej a dolnej strane obrazovky masívne čierne pásy.