MMORPG RIFT sa pomaly pripravuje na marcové vydanie plnej verzie. Vývojári sú síce plní očakávaní, na druhej strane však sú skôr realistami ako megalomanmi.
"Ubehlo už šesť rokov od vydania World of Warcraft a my sme doteraz nevideli dokonca ani uchádzača o trón," povedal v rozhovore pre Strategy Informer Will Cook z Trion Worlds, "Myslím, že ľudia si to začínajú uvedomovať. My nepotrebujeme desať miliónov predplatiteľov, chceme iba toľko, aby sme si pohodlne vystačili."
Cook, vedúci návrhár obsahu v Trion Worlds, sa mimoiné pekne vyjadril na adresu komunity: "Jednoducho chceme oceniť našu komunitu. Beta bola o testovaní rýchlosti našich reakcií na to, čo hráči robia a čo požadujú." RIFT by sa teda radšej chcel vydať cestou priekopníkov žánru ako Everquest či Asheron’s Call, najmä kvôli praktickejšiemu prístupu.
"Vieme, že komunity týchto hier boli menšie, ale zároveň nadšené a tieto hry vydržali veľmi dlhú dobu. Nemali síce 10 miliónov hrajúcich uživateľov, ale dokázali dlho prežívať preto, lebo ten skromný počet ľudí vždy platil. My všetci chceme pracovať na tom, čo máme radi. Chceme si ceniť komunitu tak, ako to bolo zaužívané za starých časov," uzavrel Cook.
zdroj: vg247.com