- Rainbow Six Siege oslávi tento december svoje deviate narodeniny
- Kreatívny riaditeľ Alexander Karpazis nedávno v rozhovore rozprával o budúcnosti titulu
- Nevidí dôvod na pokračovanie, pomohol si odstrašujúcim príkladom iných hier
- Zároveň tvrdí, že ich engine je jedným z najlepším v ich žánri
Titul Tom Clancy’s Rainbow Six Siege vyšiel už pred deviatimi rokmi, čo z neho robí jednu z najdlhšie udržiavaných live service hier súčasnosti. Ubisoft plánuje aj naďalej do hry pridávať nový obsah, čo potvrdil aj kreatívny riaditeľ Alexander Karpazis.
Ten počas skupinového rozhovoru na podujatí Siege Invitational 2024 v Brazílii jasne povedal, že pokračovanie nepripadá do úvahy. „Môžem s istotou povedať, že máme pravdepodobne jeden z najlepších enginov na svete, pokiaľ ide o živé PvP strieľačky,“ povedal na podujatí.
Myšlienku o hernom engine rozvinul, pričom povedal, že majú úžasný vývojársky tím na prípravu enginu, ktorý ho postupne vylepšuje, vďaka čomu môžu pridávať čoraz robustnejší obsah rýchlejšie a stabilnejšie.
Ďalej povedal, že zmena herného enginu jednoducho nezodpovedá potrebám skutočne súťaživej hry, akou je Rainbow Six Siege. Prirovnal to k tomu, keď stratíte domácu úlohu a musíte ju prerobiť. Povedal, že „nikdy ju neurobíte rovnako“ ako originál.
Svoju myšlienku ďalej rozvinul príkladom na konkurenčných hrách. „Nebudem menovať, ale môžete vidieť hry, ktoré prešli pokračovaniami a úplne sa na to vykašľali, pretože museli prerobiť každú jednu vec, ktorú urobili v tej prvej hre,“ uviedol
„Môže to byť skutočne frustrujúce, nákladné a nakoniec vám to ani neprinesie nič, čo by bolo prínosom. Ak viete, čo máte na začiatku, a budujete to, tam vidíme úspech. A práve tam vieme, že môžeme Siege posunúť do budúcnosti.“ konštatoval.
Hra Tom Clancy’s Rainbow Six Siege si prešla dlhou cestou od svojho vydania, keďže takmer každú mapu prispôsobili spätnej väzbe od hráčov. Pribudol režim crossplay a funkcie cross-progres, 50 nových operátorov. Dokonca ani zbrane sa nechovajú rovnako ako pri vydaní.
Prečítajte si tiež