- Baldur’s Gate 3 je jednou z najlepšie hodnotených hier histórie
- Hra taktiež získala stovky ocenení za najlepšiu hru roka 2023
- Šéf štúdia však prezradil, že vývoj hry bol veľmi komplikovaný
Asi neexistuje herný projekt, ktorý by počas procesu vývoja „nestratil“ obrovské množstvo pôvodne plánovaného obsahu. Či už ide o problém nedostatku času alebo peňazí, alebo sa jednoducho vývojárom niektoré vyvinuté časti hry nepozdávali…
Baldur’s Gate 3 nie je výnimkou. Režisér a šéf štúdia Swen Vincke v rozhovore pre BAFTA prezradil, že z hry vystrihli veľké množstvo plánované obsahu. Tak veľké, až sa báli, že bude hra príliš krátka.
„Toto je naozaj iba jeden príklad, ale Moonrise Towers bývali dve veže,“ vysvetlil Vincke. „A teraz sme dodali hráčom iba jednu vežu. A dlho tam boli vlastne ruiny druhej veže a potom sme odstránili aj tie.“
“Pôvodne sme plánovali mať dve veže, ale nakoniec sme zostali len pri jednej. Dôvod na odstránenie dodatočnej veže bol čisto produkčný. Hra sa jednoducho stala príliš veľkou, a tak sme ju museli zrezať.”
„Boli by ste prekvapení, ak by ste vedeli, že sme pôvodne plánovali vytvoriť oveľa viac regiónov,” povedal. “Mal som obavy, že hra bude pôvodne príliš krátka, ale vždy som bol veľmi zlý v odhadovaní dĺžky našich hier.“